Jaarverslag ontwerp en realisatie samen met Valisz communicatie
Huisstijl update voor stichting PuurNAH (niet aangeboren hersenletsel) Een flyer en een visitekaartje om zichtbaar te zijn in de wachtkamers van de huisartsen. De nieuwe ikonen worden ook ingezet op de website. Tekst is van Studio Trots, weer een mooie samenwerking.
Logo ontwerp voor B&F Sportscars. Een automotive merk voor aankoop van luxe automerken.
Huisstijl voor Insights Consult & Advies. Een stapje verder komen door goed advies in een zakelijke stijl. Dat was het uitgangspunt voor deze uitwerking. Om de aandacht van jongeren te vangen verzorgde Ardien Nelissen de tekst voor de website, compact en herkenbare probleempunten in duidelijke taal.
De website werd ontworpen door Kwa Ontwerp in Adobe XD, het bouwen lieten we over aan Graphic Fish.
De ID-Game: op een creatieve manier het bedrijfs DNA zichtbaar maken.
Dit spel ontwierpen we op een leuke manier achter je bedrijfs dna komen
Een krant voor de leerlingen van de basisscholen in Capelle aan den IJssel. Concept, ontwerp en uitvoering. Het doel was kinderen te informeren dat er een vertrouwenspersoon is en ze daar van gebruik kunnen maken in hun omgeving.
Symbiosis4Growth: van rest- en bijstromen naar waardevolle grondstof. In deze brochure de cases verbeeld voor circulair ondernemen.
De linkerpagina’s worden gebruikt in sociaal media. Met de stijlelementen is er ook een korte animatie gemaakt.
Proactieve zorgplanning voor behandelwensen en behandelgrenzen Samen met Valisz ontwikkelede we deze gespreksleidraad en hulpmiddel om wensen met betrekking tot advance care planning te bespreken en voor te bereiden. De inhoud vind je hier.
Vogelvrij, vrij werk. Structuren en patronen een inspiratiebron voor visuals. Na bevrijdingsdag toch maar een keer uitgewerkt. Nu nog een keer echt laten drukken.
Één festival bestaand uit heel veel festivals. Want als we samen doen zijn we meer dan alleen. En dat kunnen we hier in West-Brabant. Samen doen. Innovatief en Creatief. Hier geven we je brandstof, vol energie, om morgen je dag weer goed te beginnen.
Met deze ingrediënten is het de Identiteit voor het FIC festival ontstaan. Van Website tot Banners en nog veel meer. Het complete plaatje maken dat vinden we interessante opdrachten.
Een huisstijl ontwikkeling voor de IJselgemeenten. Gemeente Krimpen en Capelle aan den IJssel intensiveerde de samenwerking in het sociale domein.
Na onze visual id-game gespeeld te hebben zijn we vol in het huisstijltraject gedoken. Frisse kleuren en sympathieke vormen spelen de hoofdrol.
Een eenvoudige huisstijl handleiding geeft houvast voor uitingen die in eigen beheer gemaakt worden. Een huisstijl is gereedschap die zo herkenbaar mogelijk toegepast moet worden.
De website voor Topzorg vind je hier
De website voor SRN revalidatie hier
Ervaringen uit de gemeentelijke praktijk gebundeld
Hoe ga jij om met de paradigmaverandering ‘van beheersing naar betrokkenheid’? Deze verschuiving in publieke organisaties beïnvloedt onze manieren van werken, organiseren en sturen. Lees de whitepaper die Janine van Niel en Marc Dortou als organisatieadviseurs hebben geschreven over onze ervaringen vanuit de gemeentelijke praktijk. We richten ons op vijf aspecten die van belang zijn voor een toekomstbestendige en wendbare publieke organisatie. Zij zijn benieuwd wat jij in je werk herkent van deze verschuiving én hoe je ermee omgaat.
#leiderschap, #organisatieontwikkeling, #meervoudigorganiseren, #spiraldynamics
Concept en creatie logo voor muziekeducatie op scholen.
Stekel is ontworpen als mascotte tegen pesten. Een egel zet ook stekels op om zich te beschermen tegen de vijand. Kinderen weerbaar maken tegen pesten was het doel van de campagne.
Voor Dutch innovation park in Zoetermeer ontwikkelde we een folder. Engels- en Nederlandstalig
Was op zoek naar een nieuwe uitstraling. Deze hebben we bedacht en uitontwikkeld. De Q en letter A vormen een monogram met een pijl omhoog die voor verbeteringen staat.
Citymarketing project voor Capelle aan den IJssel. Capelle aan den IJssel wil zich profileren als Parkstad. Daarvoor zijn er blader radar vormen gemaakt. Deze symboliseren ook de economische motor. Aan de rand van Capelle bevind zich een groot werkgelegenheidsgebied, dit noemt men de economische motor. Binnen Capelle zelf is er veel groen zoals het schollebos en de ruim opgezette jaren 70 parkwijken.
Stichting BeauJazz heeft een huisstijl gekregen die makkelijk toepasbaar is op verschillende media. Herkenbaar en karaktervol.
Hanneke Zumker pakt de zaken professioneel aan. Voor haar website heeft ze professionals aan het werk gezet. Wij mochten de Look and feel ontwerpen GraphicFish heeft het omgezet naar een werkende Wordpress website.
Ontwikkeling van een identiteit voor Muziek festival Sound of Europe in de Stad Breda.
Samen met Studio Trots ontwikkelde we een one page website. Social pepper zorgen voor de Wordpress vertaling die is hier te zien.
In opdracht van gemeente Breda, concept, ontwerp en productie van magazine over de synergie tussen de verschillende partijen op landgoed Wolfslaar.
Interne Campagne voor transitie van WSP Den Haag
Campagne om de digitale vaardigheden van burgers te ondersteunen en ontwikkelen. Zodat ze de weg vinden in onze digitale wereld.
Wat te doen met braakliggende stukjes land? In Capelle aan de IJssel hebben ze daar een oplossing voor. Stel ze beschikbaar aan mensen zonder tuin. Men kan een bloementuin of een moestuin beginnen. Heerlijk toch?
Magazine voor klanten van Talisman travel. Luxe en ontdekkingen van bestemmingen die nog parels zijn.
Samen met BuroPark, ontwikkelde we een huisstijl voor Asecom. De opbouw van de blokjes staan voor maatwerk met de verschillende te koppelen modules.
Voor 10 scholen binnen dezelfde bovenschoolse stichting logo’s ontwikkeld. Een mooie effectieve samenwerking door de eenduidige vormgeving efficiënt tot stand gekomen.